OOTD (slider-top)

[12] [OOTD] [slider-top] [Moda]
You are here: Home / Hey! Helo!

Hey! Helo!

| 1 Comment
Cześć!  Mam na imię Emilia, mam 23 lata i od dawna zbierałam się z myślą założenia tego bloga. Moja przygoda z blogowaniem zaczęła się już w gimnazjum, więc świat blogowy nie jest mi obcy i towarzyszy mi od zawsze. A, że niejako wyrosłam z tamtego bloga, postanowiłam założyć nowy o innej tematyce.

Pewnego dnia jak zwykle siedziałam na YouTube i niejako „wpadłam” na filmik, gdzie dziewczyny same szyją i sprawia im to wiele radości. Krzyknęłam : „ ja też tak mogę!” i oto tak zaczęła się moja przygoda z szyciem. Oczywiście nie było tak łatwo, ale na szczęście mam wokół siebie dobre duszyczki, które mi podpowiadały co i jak. Z pomocą przybyła mi również "Burda".

Już wyżej wspomniany YouTube zaszczepił we mnie też pasje do kosmetyków i ich testowania oraz ciągłego kupowania czegoś nowego. Sprawił, że zaczęłam zwracać uwagę na to co kupuję, a nie brać pierwsze z brzegu, jak to kiedyś bywało. YT otworzył mi oczy na wiele spraw i za to go lubię.

Fascynuje mnie moda. Z zaciekawieniem przeglądam stylizację innych blogerek, jak łącza kolory i faktury. Uwielbiam klasykę, śledzę aktualne trendy. Inspirują mnie ciekawe połączenia kolorów. Z miłą chęcią pokaże wam swoje stylizacje do rzeczy, które sama uszyję.

Pozdrawiam ;)
Miłego czytania:)