OOTD (slider-top)

[12] [OOTD] [slider-top] [Moda]
You are here: Home / Recenzja - Clearskin Avon. Walka z zaskórnikami

Recenzja - Clearskin Avon. Walka z zaskórnikami

| No comment

Dziś pod lupę wezmę produkty do pielęgnacji twarzy z Avonu z serii Clearskin. Jest to wersja ta zielona, która ma za zadanie oczyścić i zwęzić nam pory. Miała okazje przetestować te produkty i od razu powiem, że jestem z nich bardzo zadowolona.



Jeśli chodzi o żel do twarzy to w tubce jest go 125 ml i płacimy za niego ok.10/12 zł. Posiada on drobne zielone drobinki. Sam żel jest lekko zielony. To co zapewnia nam producent to ; „eliminuje zatykające  pory zanieczyszczenia i sprawia, że wyglądają one na mniejsze”. Posiada on 0,5%kwas salicylowy, który ma za zadanie podsuszyć nie jako nasze wypryski.

Używałam go i nie dawał zadowalających efektów. Żel jest dość gęsty i wyciskany z tubki szybko się kończy. Była zawiedziona, ale postanowiłam dać mu jeszcze jedną szansę.  W Rossmanie zakupiłam pusty, podróżny pojemniczek z pompką o poj. 100 ml. Tym samym rozwiązał się problem, że produkt był mało wydajny. Jak również z pomocą przyszła mi szczoteczka do twarzy z Rossmana „For Your Beauty” – na pewno dobrze wam już znana. Kosztowała ok.10 zł. Żel zaczął się pienić, po kilku myciach skóra była oczyszczona i zaskórników na twarzy było coraz mniej.  Zgadzam się z tym co napisał producent.

Piling do twarzy z tej samej serii okazał się strzałem w 10. Producent obiecuje: „Kremowy piling z granulkami usuwa zatykające pory, zanieczyszczenia, pozostawia skórę miękką i gładką.” Jego zawartość to 75 ml. Konsystencja pilingu jest dość gęsta z dużymi dość ostrymi drobinkami.

Nałożony na twarz troszkę pieczę i wyczuwalna jest obecność mentolu. Po masażu twarzy zostawiałam go na kilka sekund na twarzy, a następnie spłukiwałam. Wykonywałam i wykonuje piling ten raz w tygodniu. Efekty były zadowalające. Może on być nieco za mocny dla osób ze skóra wrażliwą.

Tonik do twarzy ze względu nawystepowanie0,5% kwasu salicylowego wysuszał twarz. Odstawiłam go.

Seria Clearskin jest dobra dlatego, że posiada w swoim składzie kwas salicylowy. To on dokładnie i dogłębnie oczyszcza nasze pory. Wchodzi w głąb pora. Działa przeciwzapalnie.
Seria ta dobra jest dla osób, które walczą z wągrami czy zaskórnikami.
Moja opinia tych produktów jest jak najbardziej pozytywna.


Używałaś  tą serie? Jakie są Twoje wrażenia? A może znalazłaś produkt zastępczy?