OOTD (slider-top)

[12] [OOTD] [slider-top] [Moda]
You are here: Home / Jak zrobić domowy kisiel dla dziecka?

Jak zrobić domowy kisiel dla dziecka?

| 2 Comments
Dziś was zaskoczę. Mam dla mam przepis na domowy kisiel dla waszych pociech. Z pewnością wiecie lub nie, że kisiel z torebki jest po prostu niezdrowy. I tu nie muszę nikogo chyba przekonywać. Wystarczy spojrzeć na skład. Odbiegając od tematu program na TVN Style „Wiem co jem” otworzył mi oczy na wiele spraw dotyczących zdrowego żywienie. I wcale nie trzeba chodzić na specjalne sesje do dietetyka by ciut schudnąć. Teraz jest czas by odżywiać się zdrowo by w przyszłości nie chorować na „starcze” schorzenia. Jako młoda mama chce by moje dziecko w przyszłości odżywiało się zdrowo i dlatego zaczynam już teraz gdy mój synek ma 10 miesięcy. Po krótkim wstępie czas na przepis.






Do zrobienia kisielku potrzebujemy:
2 szklanki wody
2/3 łyżeczki cukru (zależy też od stopnia słodkości owocu)
3 łyżki mąki ziemniaczanej
Owoce (jabłko, gruszka, jagody, truskawka, wiśnia)





A teraz czas na przygotowanie:
Wlewamy do garnuszka wodę, dodajemy cukier, czekamy do momentu zagotowania.

Dodajemy owoce, w moim przypadku są to jagody. 

Do  ½ szklanki wody dodajemy mąkę. Stopień gęstości kisielku możemy sobie regulować. Jeśli bardziej wodnisty mniej mąki, jeśli bardziej gęsty do odrobiny wody dodajemy mąki.

Czekamy do momentu zagotowania i GOTOWE!!

Czekamy aż ostygnie, następnie nakładamy w miseczki/salaterki.

Życzymy wam SMACZNEGO!!!


 Próbowaliście kiedyś zrobić domowy kisiel? Z jakimi owocami polecacie najbardziej?