OOTD (slider-top)

[12] [OOTD] [slider-top] [Moda]
You are here: Home / Przygotowania do Wielkanocy. Jajka steropianowe

Przygotowania do Wielkanocy. Jajka steropianowe

| 4 Comments
          Dziś chciałabym wam pokazać moje początki ozdób świątecznych. Są to jajka styropianowe (zakupione na Allegro) wykonane techniką karczochy. Może efekt na zdjęciach jest dość mizerny ale na żywo są przepiękne i duże. Do tego wykorzystałam wstążkę o szerokości 38 mm. To dopiero pierwsze kroczki, które stawiam w tej technice. Z czasem na pewno będzie lepiej. chciałam spróbować tej techniki, bo zachwycały mnie inne styropianowe jajka wykonane tą technika.























Jeśli chciałybyście zobaczyć jak wykonałam takie jajko napiszcie w komentarzu na dole, a na pewno taki post ukaże się.

A może wy też robicie takie cudeńka? Chętnie obejrzę:)