OOTD (slider-top)

[12] [OOTD] [slider-top] [Moda]
You are here: Home / Recenzja - płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust Delia Cosmetics

Recenzja - płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust Delia Cosmetics

| 2 Comments
Dziś recenzja płynu dwufazowego do demakijażu oczu i ust z Delii.

 Kosmetyk ten używam od bardzo dawna  i od razu wam powiem, że jestem z niego bardzo zadowolona, lecz nie używam go zgodnie z jego przeznaczeniem. Mimo, że w sieci ma dość dobrą opinie.

Jego pojemność to 210 ml.

Jest dwufazowy natomiast po zmieszniu, wstrząśnięciu bardzo szybko owe warstw rozdzielają się, co zdecydowanie nie jest jego plusem.


Zostawia dość tłustą wartwe na twarzy a dodatkowo bardzo rozmazuje elainer dookoła oczu, zupełnie sobie z nim nie radzi. Choć początkowo myślałam, że tak poprostu musi być. Trzeba kilka razy dokładać wacik do oka by leiner całkowicie usunąć, a rano i tak wstajemy z delikatnym "efektem pandy".
Z pewnością do demakijażu się nie nadaje. Wyjątkiem mogą być bardzo delikatnie wytuszowane rzęsy.
Nie uczulił mnie ani nie podrażnił w żaden sposób moich oczu, jest bezpieczny dla dziewczyn z soczewkami kontaktowymi.
Koszt ok.7 zł
Jest bardzo łatwo dostępny, chociaż brak go w Rossmanie w moim mieście.
Jeśli chodzi o demakijaż leinera znalazłam idealny zastepnik ale o nim w kolejnym poście.

A teraz przejdę do tego do czego nadaje się bezkonkurencyjnie. A mianowicie do mycia pędzelka do elainera. Fakt kilka wacików musimy zużyć ale czyści, myje bardzo dokładnie. Żaden produkt, który używałam do czyszczenia pędzli nie radził sobie tak dobrze jak on.




Moja rada:

Jeśli Twój płyn dwufazowy właśnie się skończył wypróbuj oliwki dla dzieci



Jakie są wasze odczucia po używaniu tego kosmetyku? Zgadzacie się z moją opinią? A może znacie inny płyn dwufazowy godny polecenia?